esmaspäev, 29. veebruar 2016

Projekti kokkuvõte

Täna on konkursi Lahe asi tähtaeg. Saadan konkursile enda disainitud rahvuslikus stiilis reisikohvrite sildid. Panin oma konkursitöö pealkirjaks Minu Eesti, sest minu tööd on killukesed minu kodumaast.

Mul valmis viis kohvrisilti, mille tegemist alustasin oktoobrikuus ja möödas on sellest 5 kuud. Kuid alguses ma ei teinud kõike nii kiiresti nagu seda tegin lõpupoole. Tikkimismasinaga olin varemgi tikkinud ning see oli mulle tuttav ja sellega läks töö ladusalt. Rohkem nägin vaeva siltide väljamõtlemisega ja sellega, kuidas neid õmmelda.

Selle projekti käigus õpisin ma tundma Eesti rahvusmustreid ja -ornamente, paigaldama riidele led-lampe ning õppisin ka kannatlikust. Käsitööraamatuid lehitsedes nägin väga palju erinevaid soki- ja kindamustreid ning vöökirju. Need olid mulle inspiratsiooni allikateks.

Kui me hakkasime tegelema led- tuledega tuli kohe mõte, et võiksime teha õpetliku video led- tulede paigaldamisest tekstiilile. Siis saavad ka teised endale midagi lahedat või huvitavat meie õpetliku video järgi teha.


Projekti alguses pidin ma koostööd tegema oma klassiõega, aga mingil hetkel ta loobus ja seetõttu pidin ka seekord üksinda oma konkursitööd tegema. Peamiselt tegin koostööd oma klassijuhataja ja käsitööõpetajaga, kellega on väga hea koostööd teha. Natukene tegin ka oma klassivendadega, sest nad aitasid mul led-lambi juppe kokku panna ja tegid mulle skeemi. Lisaks tegin koostöööd veel klassiõe Janetega, keelega koos redigeerisin oma led-tule õmblemise videot.

IT vahenditena kasutasin tikkimismasinat, õmblusmasinat, arvutit, 4D Embroideri Extra, 4D Design Creator, 4D Fabric Decorator, 4D Cross Stitcher programme, skännerit, pildistamiseks kasutasin oma telefoni ja filmimiseks fotoaparaati.

Mina olen oma projekti tulemusega väga rahul. Ma hakkan kindlasti neid kohvrisilte kasutama. Kui kuhugi reisima lähen leian ma oma kohvri kindlasti paremini üles ja reklaamin ka Eestit nende siltidega.

Mina teen sellist projekti juba teist korda ja mulle väga meeldib. Soovitan sellel konkursil osaleda, sest HITSA konkurss on mõeldud kõigile, sa saad ise valida, mida sa teed ja kuidas.

Minu 5 kohvrisilti

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar