esmaspäev, 29. veebruar 2016

Led-tuled

Õpetajal näitas mulle ühte riidest prossi, mille ta oli teinud koolitusel Soomes. See oli selline huvitav lillekujuline pross, mille südamikuks oli led-tuli. Seda nähes tekkis kohe mõte, et ma tahan sellist led-tulukest ka oma konkursitöös kasutada. Oleks ju vahava, kui kohvri sildil põleks väike tuluke, siis oleks seda silti kohe kaugelt näha.

Led-lambiga pross

Prossi tagumine pool

Kuna neid vahendeid Eesti ei müüda, pidime need tellima Soomest firmast Stepsystems. Ehkki õpetaja tellis kõik vajalikud detailid juba 10.veebruaril, jõudsid need meieni viimasel hetkel, alles 29.veebruaril. Kartsin juba, et ma ei saagi oma ideed lõpuni teostada. Õnneks jõudsin aga mõnedele kohvrisiltidele led- tuled külge õmmelda.


Minu esimene katsetus elektriskeemi kokku panna

Minu üks klassi poiss on igasuguste selliste tehnika asjade huviline ja näitas ka mulle, kuidas need osakesi omavahel kokku panna, et tuli üldse põlema läheks. Samuti aitas ta joonistada valmis elektriskeemi. Ta tegi seda arvutis, kasutades programmi Paint.NET.



Margus õpetab, kuidas elektri skeemi kokku panna

Marguse joonistatud skeem


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar