laupäev, 23. aprill 2016

Järjekordne saavutus

23. aprill käisin ma Tallinnas Kultuurikatlas oma tööd kaitsmas. Võrreldes eelmise aastaga, ei pabistanud ma üldse. Mulle isegi meeldis oma tööd kaitsta. Pidin isegi Jüri Muttikale intervjuu andma, mis oli uus kogemus. Sellel aastal sain kindlasti väga palju julgust juurde kaamera ees esinemisega ja intervjuu andmisega.
Samal ajal toimus Kultuurikatlas ka HITSA tehnoloogiapäev, mis tegi päeva veel huvitavamaks. Olid erinevad töötoad ja esitlused. Tegevused, mis HITSA tehnoloogiapäeval toimusid, olid päris põnevad.  Lisaks saime osa Karl Erik Taukari esinemisest.

Konkursil läks mul ka sellel aastal väga hästi, sest sain oma vanuserühmas 1.KOHA. Mulle meeldis selline autasustamine, et alguses kutsutakse lavale 3 parimat ja siis öeldakse, mis koha keegi saab. Kuid kindlasti ei oleks tulnud nii head saavutust, kui poleks olnud nii head õpetajat nagu Eve Oro.
Kõik kes vähegi sellest konkursist osa tahavad võtta, võtke kindlasti, sest kui sa natukenegi rohkem pingutad, on sul väga suur võimalus saada finaali.


Koos õpetaja Evega


Minu auhinnad

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar